Czy drukowane materiały firmowe są dobrym nośnikiem reklamy?

W dobie informacji o działalności i produktach firm dostępnych online, drukowane nośniki reklamy wydają się przestarzałym sposobem na przyciąganie klientów. Czy tak jest naprawdę? Nic bardziej mylnego - inwestowanie w drukowane materiały to jeden z najlepszych sposobów na utrwalanie marki w świadomości potencjalnych odbiorców i pozyskiwanie nowych klientów. W jakie materiały warto inwestować?

Materiały drukowane, które zawsze się sprawdzają

Działalność firmy to nie tylko sprzedaż usług i produktów, ale przede wszystkim dobra i skuteczna reklama, bez której dzisiaj trudno zaistnieć w świadomości szerszego grona odbiorców. Jakie materiały mają szansę się sprawdzić?

  • ulotki reklamowe – dostosowane do grona potencjalnych odbiorców, chwytliwe, dopasowane do profilu działalności, treściwe ulotki o charakterze informacyjnym i reklamowym powinny znaleźć się w siedzibie firmy i na stoiskach podczas targów oraz wydarzeń branżowych;
  • katalogi – przedstawiające konkretne produkty i ich specyfikację kolorowe katalogi, drukowane na dobrym papierze, pozwalają poznać dokładniej ofertę firmy;
  • torby reklamowe – nie tylko do pakowania zakupionych firmowych produktów, ale także jako gadżet dla stałych klientów, pracowników, gości. Torby wielorazowe można wykorzystać na zakupy lub w dowolnym celu. To świetny nośnik reklamy, będący reklamą widoczną na ulicy, w sklepie, komunikacji miejskiej itp.;
  • plakaty reklamowe – idealne podczas targów branżowych, ale nie tylko. Estetyczne, kreatywne plakaty nawiązujące do działalności firmy mogą być ozdobą jej siedziby, biur, sklepów, magazynów itp.;
  • rollupy – przydadzą się na targach, szkoleniach i innych wydarzeniach związanych z firmą;
  • bony podarunkowe, karty rabatowe, karty stałego klienta – bony podarunkowe to najlepsze upominki, gdy nie ma pomysłu na prezent. Zniżkowe karty i karty stałego klienta pomagają podtrzymać kontakt ze stałymi odbiorcami produktów i usług.

Gadżetem reklamowym może być większość akcesoriów biurowych. Ta sama zasada dotyczy przedmiotów codziennego użytku, gadżetów kuchennych i wielu innych – klienci lubią drobiazgi, które mogą wziąć ze sobą, co przekłada się na utrwalanie nazwy marki w świadomości większej liczby potencjalnych odbiorców.

Gdzie sprawdzą się drukowane materiały firmowe?

Dostępność materiałów reklamowych jest szczególnie ważna podczas wydarzeń biznesowych, targów branżowych, szkoleń, konferencji. Gadżety sprawdzają się jako prezenty dla pracowników i klientów. Ulotki, katalogi i drobne akcesoria biurowe (np. długopisy, ołówki) w biurach i pomieszczeniach firmowych nie pozostają niezauważone. Katalogi można przeglądać nawet w oczekiwaniu na obsługę firmową, a ulotkę zabrać ze sobą. Mimo dużej popularności reklam online, drukowane materiały firmowe zawsze się sprawdzają.

Zamów swoje ulotki, katalogi, torby reklamowe lub gadżety na targi w drukarni Emi. Od wielu lat świadczymy usługi poligraficzne na wysokim poziomie. Doradzamy wybór materiałów, technik drukowania, rodzaj papieru lub innego materiału, na który ma być naniesiony druk. Skontaktuj się z nami i poznaj nasze usługi już dzisiaj!

FLScript logo