Jakie powinny być wizytówki, które skutecznie zareklamują Twoją działalność?

Budowanie wizerunku marki w świadomości potencjalnego odbiorcy to długotrwały proces, który wymaga użycia odpowiednich środków. Na szczęście można to osiągnąć dzięki pozornie drobnym działaniom, jak choćby gadżety z logo firmy, reklamy w przestrzeni publicznej czy wizytówki, wręczane podczas rozmów z klientami i kontrahentami. Jaka powinna być wizytówka, która trafia do odbiorcy, osiągając właściwy efekt?

Cechy dobrej wizytówki i środki do osiągnięcia zainteresowania klienta

Wizytówki przydają się nie tylko podczas bezpośredniej rozmowy z klientem w siedzibie firmy. Oczywiście zawsze warto je mieć przy sobie, ale mogą działać równie skutecznie, jeśli znajdą się na stoisku firmy podczas targów branżowych, na prowadzonych szkoleniach, czy w paczkach powitalnych dla pracownikach lub zestawie gadżetów z logo dla klienta. Dobra wizytówka to taka, która przyciąga wzrok, ale jednocześnie nie jest nadmiernie przeładowana kolorami, zdobieniami, wymyślną czcionką i innymi elementami, które zamiast przyciągnąć uwagę raczej męczą oczy i stwarzają wrażenie czegoś chaotycznego.

O czym pamiętać, projektując wizytówkę?

  • spójność z marką – skupiaj się na tym, co jest istotne i jaki efekt chcesz osiągnąć, przekaz powinien być czytelny dla odbiorcy;
  • dopasowana kolorystyka – stawiaj na kolory zdecydowane, ale nie stosuj ich zbyt wiele, co mogłoby wyglądać chaotycznie;
  • czcionka – wyrazista czcionka to podstawa. Bardzo ozdobne litery i cyfry mogą być mało czytelne i nie trafiać do potencjalnego odbiorcy. Typografia powinna być estetyczna i starannie przemyślana;
  • ozdoby – chociaż minimalizm jest wciąż w cenie, ozdoby mogą wyróżnić Twoją firmę i osobę na tle konkurencji. Tłoczone litery, pozłacane elementy, uszlachetnienia przy pomocy folii czy nietypowy kształt i wielkość wizytówek to tylko niektóre propozycje na wyróżnienie się spośród innych marek – bez trudu wykonasz je w dobrej drukarni, w której ofercie znajduje się druk wizytówek.

Harmonijne i przykuwające uwagę wizytówki pomagają budować wizerunek marki, podobnie jak firmowe gadżety. Skuteczność osiągnięta dzięki przemyślanemu projektowi może pomóc Twojej firmie – projekt wizytówek nie musi być oszczędny i minimalistyczny jeśli preferujesz inny styl, ale nie może być przeładowany i powodować odczucia chaosu u odbiorcy.

Jeżeli nie masz jeszcze pomysłu na swoją wyjątkową wizytówkę – pomożemy Ci w stworzeniu wyjątkowego projektu!

Wizytówki w drukarni EMI

Szeroka oferta drukarni EMI Studio obejmuje również drukowanie wizytówek na różnych papierach i materiałach. Chętnie wykonamy dla Ciebie wizytówki firmowe lub imienne. Możesz zamówić standardowe, klasyczne wizytówki, albo zdecydować się na efektowne wizytówki laminowane, wykonane w technologii Soft Touch, lakierowane, złocone lub srebrzone. Wykonujemy też tłoczenia, dzięki którym Twoje wizytówki nabiorą wyjątkowo estetycznego charakteru. Uszlachetnienia zastosowane w procesie tworzenia wizytówek zwiększą efektowność projektu i skutecznie przyciągną uwagę do Twojej osoby i działalności.

Skontaktuj się z nami już dzisiaj!

FLScript logo