Etykiety i opakowania – jak wyróżnić się pośród konkurencyjnych marek?
Etykiety i opakowania z nadrukiem to jeden ze skutecznych sposobów na reklamę własnej marki i wyróżnienie się spośród konkurencji. Jak to zrobić? Jak zaprojektować dobrą etykietę na słoik lub butelkę? Jak zapakować artykuły spożywcze, kosmetyczne, zabawki, biżuterię czy ubrania, tworząc dobre skojarzenia i pozytywny odbiór marki?
Etykiety i opakowania z nadrukami – o czym warto pamiętać?
Etykieta z nadrukiem na Twój produkt może być minimalistyczna, ozdobna, wytłaczana, posrebrzana, zawierać wiele barw lub stanowić stonowany dodatek. Podobnie jest z opakowaniem. Dobrze zaprojektowane, kojarzące się z marką, stanowiące starannie przemyślane uzupełnienie, a przy okazji praktyczne i estetyczne – takie właśnie powinno być.
O czym pamiętać, projektując etykietę lub opakowanie z nadrukiem?
- Grupa docelowa – naklejki i etykiety na słoiczkach czy butelkach muszą współgrać z gustem osób, do których są kierowane. Inne etykiety trafiają do dzieci, inne do nastolatków, nowoczesnych kobiet czy osób starszych. Dostosowanie pod względem estetyki zwiększa możliwość, że potencjalny klient sięgnie po ten właśnie produkt.
- Kolorystyka marki – oryginalność jest ważna, ale powtarzalność, szczególnie dla marek zdobywających uznanie, również. Powinny być zachowane logo, rodzaj czcionki, kolory charakterystyczne dla producenta. Dzięki temu będą mogły utrwalić się w świadomości klientów.
- Czytelność – czcionka na etykietach i opakowaniach powinna być czytelna i wyraźna, ale też charakterystyczna dla konkretnej marki.
- Ważne informacje – nie tylko nazwa produktu i logo, ale także skład produktu, jego waga, charakterystyka i sposób użycia. Wszystko oczywiście rozplanowane i zaprojektowane w sposób spójny z założeniami marki.
- Oryginalność – wyróżnienie się spośród wielu marek, oferujących podobne produkty i przyciągnięcie zainteresowania klientów jest bardzo ważne. Możesz zrobić to przez nawiązującą do produktu grafikę, kolorystykę, kształt. Oryginalność nie wyklucza jednak spójności z marką, a wręcz przeciwnie - powinna ją podkreślać;
- Personalizacja – dobry sposób na zdobycie sympatii klientów i współpracujących firm. Również możliwość zamówienia produktu dla konkretnej osoby może zachęcić do składania zamówień;
Etykiety i opakowania z nadrukiem pozwolą na wyróżnienie się nie tylko na półkach czy w ofertach sklepów online, ale także na targach branżowych, gdzie będą swego rodzaju reklamą produktu.
Etykiety i opakowania z nadrukami prosto z drukarni
Masz pomysł na etykiety i opakowania z nadrukami? A może szukasz dopiero inspiracji? Zastanawiasz się , co mogłoby wyróżnić Twoje produkty spośród innych? Drukarnia Emi w Przemyślu drukuje na zamówienie ulotki, plakaty, broszury reklamowe, dyplomy, etykiety, zaproszenia i świadczy wiele innych usług dla firm i prywatnych osób. Pomożemy Ci zaprojektować oryginalną etykietę, doradzimy wybór odpowiedniego papieru, czcionki, zdobień, tak, żeby Twój produkt mógł wyróżnić się spośród wielu innych!
Wykonujemy również gadżety reklamowe na zamówienie, które mogą przydać się w promowaniu Twojej działalności. Skontaktuj się z Emi i zamów oryginalne opakowania z nadrukiem i etykiety na swoje produkty!