Jak drukowane materiały wspomagają branżę gastronomiczną?

Rynek usług gastronomicznych jest szeroki i charakteryzuje się ogromną konkurencją, zarówno jeśli chodzi o eleganckie restauracje, bary szybkiej obsługi, lokale w hotelach jak i firmy, świadczące usługi cateringowe. Większość lokali gastronomicznych robi wszystko, żeby wyróżnić się na tle konkurencji i zareklamować swoje usługi. Jak zrobić to za pomocą druku? Na jakie materiały stawiać i jak wzmacnia to wizerunek marki?

Druk w służbie branży gastronomicznej – na jakie materiały warto stawiać?

Niezależnie od tego, czy chodzi o lokal szybkiej obsługi, modną restaurację, klimatyczną kawiarnię, stołówkę, czy firmę bazującą na usługach cateringowych, sprzedawanie swoich usług i produktów z dbałością o ich promocję, estetykę i spójność, podnosi ich jakość i zachęca do ponownego skorzystania.

Jakie materiały sprawdzają się w branży gastronomicznej?

  • karty menu, karty win, deserów, wkładki z sezonowymi propozycjami dań i napojów;
  • ulotki z menu i informacjami na temat firmy (godziny otwarcia, kontakt, sposób zamawiania, ewentualne promocje);
  • podkładki na tacki;
  • notesy kelnerskie;
  • opakowania na potrawy na wynos, torby na wynos;
  • serwetki;
  • kubki z logo;
  • stojaki na stół (z wybranymi daniami, daniami dnia, promocjami);
  • naklejki na samochody, szyby;
  • plakaty reklamowe;
  • etykiety na wyroby własne (soki, wina, konfitury itp.).

Dlaczego warto zamówić menu, ulotki, opakowania i inne materiały w drukarni?

Na rynku wciąż rozwijających się usług gastronomicznych powstają nowe lokale, bazujące na coraz bardziej wymyślnych daniach, napojach i co również ważne – wystrojach odzwierciedlających charakter kuchni regionalnych, egzotycznych lub kierowanych do konkretnej grupy klientów.

Spójność wystroju jest bardzo ważna dla odbioru lokalu, a przy okazji estetyczne serwetki, menu z tłoczonymi, pozłacanymi wzorami, stylowe grafiki, nawiązujące do działalności lokalu czy gustowne etykiety na wyrobach własnych pomaga jeszcze lepiej utrwalić markę w świadomości nawet przypadkowych klientów.

Jakie zalety mają materiały reklamowe, zamawiane w drukarni?

  • działają jak skuteczna reklama – serwetki z logo, opakowania na dania, torby papierowe są doskonałym nośnikiem reklamy, nie wspominając już o naklejkach na samochody dostawcze, które są widoczne dla dużej ilości osób;
  • spójność wizerunkowa marki – pasujące do siebie akcesoria w lokalu pozytywnie wpływają na jego odbiór i zachęcają do korzystania z usług;
  • estetyka – przemyślane pod kątem kolorystyki, rodzaju czcionki, dobranych grafik i stylu materiały stanowią prawdziwą ozdobę lokalu, a przy okazji również reklamę;
  • wyróżnienie na tle konkurencji – dopasowane do charakteru lokalu akcesoria to zachęta dla potencjalnych klientów;
  • informacja – ulotki, podkładki, stojaki, etykiety czy karty menu nie tylko zawierają najważniejsze informacje co do asortymenty lokalu i dane kontaktowe. Często informują też klienta o zawartości dań, ewentualnych alergenach itp. Przy pomocy ulotek można też powiadomić klientów o nadchodzących promocjach i wydarzeniach w lokalu.

Zamów ulotki, menu, opakowania i inne akcesoria do lokalu w Emi!

Emi Studio to miejsce, gdzie możesz zamówić efektowne i trwałe materiały! Estetyczne uszlachetnienia, pełna gama kolorów, zróżnicowane materiały, zabezpieczone przed działaniem niekorzystnych czynników to tylko niektóre plusy zamawiania w profesjonalnej drukarni . Chętnie doradzimy wybór materiałów i rodzaj druku. Skorzystaj z usług Emi i promuj swoją działalność efektownie i z klasą!

FLScript logo