Wielki format jako idealny nośnik reklamy Twojej firmy

Reklama wielkoformatowa to jeden ze sprawdzonych i skutecznych sposobów na promowanie działalności, usług, produktów. Jej widoczność przyciągają uwagę, dzięki czemu może łatwo trafić do potencjalnego odbiorcy. Dowiedz się, jakie są zalety reklam wielkoformatowych i jak ją zaprojektować, aby była czytelna i widoczna!

Czym jest reklama wielkoformatowa?

Reklama zewnętrzna - outdoorowa - o dużym formacie to widoczny, przyciągający wzrok i sprawdzony przez wiele firm nośnik reklamy firmy, jej usług lub produktów. Dzięki dużym gabarytom i lokalizacji w punktach o największym natężeniu ruchu ma szanse szybko trafić do potencjalnych klientów i kontrahentów. Reklama wielkoformatowa to np.: banery, billboardy, plakaty, szyldy, folie naklejane na szyby i na samochody.

Charakterystycznymi cechami reklamy wielkoformatowej są przede wszystkim jej wymiary, doskonała widoczność z daleka, umieszczenie na zewnątrz oraz odporność na czynniki zewnętrzne, która zapewnia umieszczonej na budynku, ogrodzeniu czy w innym miejscu reklamie długotrwałą widoczność.

Gdzie i kiedy sprawdza się reklama wielkoformatowa?

Duża powierzchnia ekspozycji przyciąga uwagę. Reklama wielkoformatowa to dobry sposób na wyróżnienie się nie tylko podczas biznesowych eventów, takich jak targi branżowe, konferencje, akcje promocyjne prowadzone np. w centrach handlowych. To przede wszystkim możliwość zaistnienia w przestrzeni publicznej zewnętrznej, dlatego idealnym miejscem dla reklamy wielkoformatowej są: elewacje budynków, ogrodzenia, ulice o dużym natężeniu ruchu pieszego i samochodowego, sąsiedztwo często uczęszczanych obiektów, np. centrów handlowych, siłowni, restauracji, hal sportowych, kin, stacji benzynowych itp.

Zalety reklamy wielkoformatowej

Reklamy wielkoformatowe to skuteczny i sprawdzony sposób na dotarcie do wielu osób. Do największych zalet tego sposobu promowania swoich usług należą:

  • utrwalanie marki i jej działalności w świadomości odbiorców;
  • wyróżnienie produktów i usług;
  • przyciągnięcie większej liczby odbiorców;
  • większa widoczność reklamy;
  • większa wiarygodność w oczach potencjalnych klientów;
  • dodatkowe wsparcie dla działań promocyjnych firmy;
  • informacja o nowych produktach lub udziale w wydarzeniach.

Co zrobić, żeby reklama wielkoformatowa była czytelna i widoczna dla odbiorców?

O sukcesie Twojej reklamy może przesądzić wiele czynników. Co sprawi, że Twoja reklama będzie widoczna dla dużej grupy potencjalnych klientów?

  • wyraźna i czytelna czcionka bez zbędnych ozdobników;
  • kontrastowa, widoczna z daleka kolorystyka;
  • zwięzły i konkretny przekaz;
  • mocna grafika;
  • kreatywne i chwytliwe hasło reklamowe;
  • komunikat skonstruowany tak, aby trafiał do potencjalnego odbiorcy, w którego celuje marka;
  • dobre miejsce ekspozycji o dużym natężeniu ruchu;
  • wysoka jakość druku, dająca odporność na działanie czynników atmosferycznych (sol went, ekosolwent, druk UV, druk lateksowy).

Zamów już dzisiaj!

Druk reklamy wielkoformatowej warto zlecić doświadczonym specjalistom, na których wsparcie można liczyć przez cały proces powstawania skutecznego nośnika reklamy.

Drukarnia Emi z Przemyśla to działający od wielu lat na rynku zespół specjalistów, zajmujących się między innymi właśnie reklamą wielkoformatową. Zobacz naszą ofertę i zamów swoją reklamę!

FLScript logo