Usługi poligraficzne dla branży eventowej – dlaczego warto?

Materiały reklamowe to nieodłączna część eventów branżowych. Bez względu na to, czy bierzesz udział w małej, kameralnej imprezie, mającej na celu promowanie wyspecjalizowanych usług i produktów, czy też w targach organizowanych na wielką skalę, wsparcie przy pomocy materiałów drukarskich na pewno Ci w tym pomoże. Czego nie powinno zabraknąć podczas wydarzeń branżowych?

Jakie materiały reklamowe powinny znaleźć się na targach branżowych?

Mówiąc o reklamowaniu marki podczas wydarzeń branżowych, często myślimy o widocznych z daleka plakatach, reklamie wielkoformatowej, umieszczonej w widocznych miejscach, roll upach itp. Tymczasem nawet drobne materiały drukarskie mogą w skuteczny sposób docierać do potencjalnych odbiorców i to przez długi czas.

 W co warto zainwestować? Tu wymienić można:

  • plakaty z informacją o dokładnej dacie, godzinie i miejscu planowanego wydarzenia. Przemyślana, pasująca do charakteru marki grafika i kolorystyka oraz chwytliwe hasło reklamowe, skutecznie przyciągną uwagę;
  • bilety na wydarzenie – różnej wielkości, o różnych gramaturach, mogą mieć specjalne perforacje, ułatwiające odrywanie, unikalne hologramy, numery i kody. Bilety z dodatkowymi uszlachetnieniami, takimi jak tłoczenia, pozłacane lub posrebrzane elementy, mogą stanowić pamiątkę z wydarzenia – zatrzymaną po targach z uwagi na ich estetyczny wygląd;
  • identyfikatory – dla osób obsługujących wydarzenie, wykonane z trwałych, odpornych na negatywnie oddziałujące czynniki materiałów, nawiązujące designem do marki lub sponsorów wydarzenia;
  • smycze do identyfikatorów – dodatkowy element reklamowy do zawieszenia identyfikatora, na którym można wydrukować logo marki;
  • broszury reklamowe – z dokładną ofertą firmy oraz ulotki firmowe;
  • katalogi firmowe z dokładną ofertą produktową;
  • teczki z logo firmy, na materiały związane z prezentowanymi podczas wydarzenia produktami firmy;
  • wizytówki – nie powinno ich zabraknąć podczas wydarzeń branżowych. Można zastosować uszlachetnienia, dzięki którym wizytówki będą się wyróżniały na tle konkurencji.

Estetycznie wykonane materiały reklamowe należą do tych, które klientom trudno tak po prostu wyrzucić, często służą jako pamiątka lub są wykorzystywane jeszcze długo po targach (np. teczki na dokumenty), dzięki czemu mogą jeszcze lepiej utrwalić się w świadomości potencjalnych odbiorców usług i produktów.

Dlaczego warto stawiać na materiały reklamowe podczas wydarzeń branżowych?

Jest przynajmniej kilka powodów dla których warto zamówić materiały reklamowe na targi.

  • informacja, pozwalająca dokładnie zorientować się co do czasu, miejsca i godzin trwających wydarzeń;
  • reklama produktów i usług, prezentowanych na wydarzeniu;
  • dobra organizacja wydarzenia – mapki, identyfikatory czy opaski na rękę pomogą uczestnikom odnaleźć się na targach, szczególnie jeśli są one organizowane na dużą skalę;
  • utrwalanie wizerunku marki w świadomości odbiorcy.

Dobra drukarnia, wspierająca markę wysokiej jakości materiałami, poradami i projektami może przyczynić się do lepszego funkcjonowania firmy nie tylko podczas wydarzeń, ale jeszcze długo po nich.

Szukasz odpowiedniej drukarni z profesjonalnym podejściem do klienta, szybkim czasem realizacji i niewygórowanymi cenami? Wypróbuj Emi Studio – zaufało nam już wiele firm!

FLScript logo